خرید اینترنتی در عین سادگی ممکنه برای بعضی افراد سوالاتی ایجاد کنه که برای حل این سوالات و مشکلات احتمالی میتونید از راهنمای تصویری زیر استفاده کنید
افزودن کالا به سبد خرید
کلیه کالاهایی رو که قصد خریدشون رو دارید از طریق این گزینه به سبد خریدتون اضافه کنید
ویرایش و تکمیل سبد خرید
دراین مرحله کالاهایی که به سبد خرید اضافه کردید رو میتونید ببنید و در صورت نیاز می تونید اصلاحشون کنید.
ثبت نام
برای پیگیری سفارش در هر فروشگاه اینترنتی نیاز به یه ثبت نام کوچیک وجود داره تا ما بتونیم سابقه خریدهاتون رو داشته باشیم و خدمات بهتری بدیدم. در این مرحله شما فقط با وارد کردن شماره موبایلتون میتونید ثبت نام کنید .
درج آدرس
آدرسی که میخواید کالا به اونجا ارسال بشه رو در این قسمت وارد می کنید. این آدرس فقط برای اولین بار نیاز به پر کردن داره و در خریدهای بعدی در پروفایل شما وجود داره و نیازی به درج دوباره نیست
پر کردن فرم آدرس
در این صفحه اطلاعات دقیق آدرس تحویل کالا رو ثبت کنید. به این نکته دقت کنید که فروشگاه های اینترنتی موظف هستند فقط در آدرسی که شما در پنل ثبت می کنید کالای خریداری شده رو ارسال کنند
انتخاب شیوه ارسال کالا
روش های مختلفی برای دریافت کالای خریداری شده وجود داره که میتونید برای اطلاعات بیشتر در این زمینه صفحه اختصاصی ارسال کالا رو مطالعه کنید
انتخاب درگاه بانک
در این مرحله شیوه پرداخت کالا ، انتخاب درگاه بانکی رو انتخاب می کنید و در صورتی که کارت تخفیف و یا کارت هدیه داشته باشید میتونید اون اطلاعات رو هم در این مرحله وارد کنید و به درگاه بانکی متصل بشید
دریافت کد رهگیری
تبریک !! خریدتون با موفقیت انجام شده و کد رهگیری رو دریافت کردید. منتظر تماس همکاران بخش پشتیبانی باشید تا برای هماهنگی ارسال کالا باهاتون تماس بگیرن.
چنانچه ادرس شما جهت تحویل کالا غیر از شهر مشهد باشد، می توانید وارد پروفایل شخصی خود شوید و در قسمت جزئیات سفارش کد پیگیری ارسال مرسوله خود را بردارید و از طریق سامانه رهگیری مرسولات پستی و یا از طریق سامانه رهگیری تیپاکس ، پیگبیری نمایید.