فروشگاه تلسو جهت تسهیل خرید مشتریان روشهای متنوعی برای ارسال کالا در نظر گرفته است،تا مشتریان بدون دغدغه و در کوتاهترین زمان ممکن سفارش خود را تحویل بگیرند.

ارسال در مشهد :

همه روزه از ساعت 17  انجام خواهد شد.زمان تحویل کالا توسط پیک بین ساعت 17 تا 21 است.

سفارشاتی که قبل از ساعت 12 ظهر ثبت شده باشند همان روز و در صورتی که بعد از ساعت 12 ثبت شوند فردای آن روز تحویل خواهند شد.

در روزهای بارانی و برفی، تا زمان مناسب شدن آب و هوا ارسال ها با تاخیر انجام می شود.

تحویل حضوری در دفتر مرکزی تلسو تا اطلاع ثانوی امکان پذیر نیست.

ارسال به سراسر ایران :

پست سفارشی : ارسال از طریق پست سفارشی همراه با بیمه ی کالا، طبق نرخ مصوبه است و حداکثر 10 تا 12 روز کاری زمان میبرد تا کالا به دست مشتریان برسد.تیم ارسال تلسو همه روزه قبل از ساعت 13 مرسولات را به پست تحویل خواهند داد و کدرهگیری کالا را نیز همان روز ارسال خواهد شد.

پست پیشتاز : کالاهایی که از طریق پست پیشتاز ارسال میشود علاوه برهزینه ارسال دارای بیمه هم میباشد که مجموعا 30 هزار تومان برای کالاهای زیر 10 میلیون تومان و 40 هزار تومان برای کالاهای بالای 10 میلیون تومان هزینه دارد و طبق ادعای شرکت پست کالا بین 3 تا 7 روزی کاری تحویل میشود.

طبق اطلاعیه شرکت پست، درشرایط کرونایی تمامی ارسال ها به دلیل روند ضدعفونی کردن محصولات با مقداری تاخیر همراه است.

نکات قابل توجه :

1- قبل از دریافت کالا از مامور پست حتما بسته را بازکنید و قبل از امضا رسید پستی ،از پلمپ بودن کالا مطمئن شوید و در صورت پلمپ نبودن از دریافت کالاخودداری نمایید.

2- طبق قوانین اداره پست کالا تا سقف 20.000.000 تومان بیمه می شود، چنانچه قیمت کالا بیشتر از 20.000.000 تومان باشد : در این حالت ارسال کالا از طریق دو روش ذیل امکان پذیر است.

1 – ارسال کالااز طریق اداره پست : در این حالت کالا تا 20.000.000 بیمه خواهد شد و با مسئولیت مشتری ارسال خواهد شد.

2 – ارسال کالا از طریق باربری : در این حالت کالا به صورت کامل بیمه ودر نمایندگی شهر مقصد تحویل خواهد شد و هزینه آن به عهده مشتری است.