چرا خرید اینترنتی :

امروزه با گسترش اینترنت و به دلیل مزایایی چون راحتی و دسترسی آسان، عدم محدودیت زمان و مکان سرویس دهی به مشتریان، اطلاعات و قیمت‌های شفاف > خرید اینترنتی  یکی از پرطرفدارترین روشهای خرید شده است. همچنین :

فروشگاه اینترنتی سهولت بیشتر در خرید ، صرفه جویی در زمان، سوخت و انرژی  را فراهم میکند.

فروشگاه اینترنتی در هر لحظه از شبانه روز آماده سرویس دهی به مشتریان است

فروشگاه اینترنتی محدودیت مکانی ندارد و مشتریان می توانند از هر کجا خرید کنند.

مشتریان می توانند ساعت ها در فروشگاه مشغول بررسی مشخصات کالاها ، قیمت ها، نظرات سایر خریداران و مقاله های کاربردی باشند.

فروشگاه اینترنتی هیچ محدویتی برای تعداد مشتریان ندارد

فروشگاه اینترنتی دامنه انتخاب بیشتر و قیمت گذاری بهتر را در اختیار خریداران قرارمی دهد

از اینرو فروشگاه اینترنتی تلسو به مشتریان این امكان را مي‌دهد كه سفارشات خود را به آسانی و در کمترین زمان ممکن خریداری نمایند.

سابقه تلسو:

فروشگاه اینترنتی تلسو از بهار سال 1398 با سابقه 10 ساله در تجارت فروش و توزیع کالاهای دیجیتال در شرق کشور فعالیت اینترنتی خود را آغاز کرد و با توجه به پشتوانه و سابقه معتبر خود در این حوزه توانست خود را به عنوان یکی از بزرگترین فروشگاه اینترنتی کالای دیجیتال شرق کشور معرفی نماید.

چرا تلسو :

قیمت کالا : رسالت ما در فروشگاه اینترنتی تلسو ارائه کالای اصلی با مناسبترین قیمت در بازار است به طوریکه تیم قیمت گذاری دائما در حال بررسی و رصد قیمتهاست تا بتوانیم با اطمینان مناسبترین قیمتها را ارائه کنیم.

ارسال سراسری رایگان : همانطور که در صفحه ارسال و تحویل کالا اعلام کردیم، ارسال کلیه کالاها به سراسر ایران، رایگان و به صورت روزانه است.

خدمات نرم افزاری رایگان : با توجه به وجود بخش فنی مستقل در فروشگاه اینترنتی تلسو این امکان برای مشتریان فراهم شده است که در صورت نیاز ، خدمات نرم افزاری به صورت رایگان انجام خواهد شد..

فروش اقساطی :

با توجه به افزایش قیمت دلار و به تبع آن افزایش قیمت کالای دیجیتال، امکان خرید نقدی کالاها برای بعضی از علاقمندان به آن میسر نیست. راهکاری که فروشگاه تلسو در چنین شرایطی فراهم نموده است فروش اقساطی است که باتوجه به محدودیت های سیستم های بانکی کشور فعلا ویژه مشتریان مشهدی است.

نماد اعتماد الکترونیکی و عضویت در اتحادیه کسب و کارهای اینترنتی :

یکی از مهمترین عوامل معاملات تجاری، اعتماد بین طرفین است. از اینرو دریافت نماد اعتماد الکترونیکی به معنی احراز هویت کامل سایت است.همچنین عضویت در اتحادیه کسب و کارهای مجازی اینترنتی به معنی پایبندی شرکت تلسو به اصول و استاندارد های مشتری مداری و قوانین کشوری کسب و کارهای مجازی است.