جهت پیگیری سفارش خود می توانید با مراجعه به حساب کاربری خود پروفایل > سفارش ها > پیگیری سفارش از آخرین وضعیت سفارش خود با خبر شوید
و در صورتی که به حساب کاربری خود دسترسی ندارید با وارد کردن شماره سفارش و ایمیل در هنگام ثبت سفارش از وضعیت آن مطلع شوید.
فرم پیگیری سفارش:
پست پیشتاز برای سفارشهای خارج از شهرهای تحت پوشش سرویس تحویل اکسپرس تلسو در نظر گرفته شده است. پس از پردازش سفارش و تحویل به پست، زمان تقریبی تحویل سفارش ارسالی بنا به محدوده جغرافیایی و مقصد سفارش بین ا تا 4 روز کاری است. برخی از کالاها در فروشهای ویژه و طرحهای تشویقی فروش ممکن است فقط از طریق پست پیشتاز ارسال شوند، در این صورت این موضوع در هنگام ثبت سفارش به اطلاع کاربر میرسد.
در مورد کالاهای گروه فرش، در صورت وجود ایراد در کالایی که توسط پست تحویل داده شده است، مشتری موظف است همان روز نسبت به بازگرداندن آن اقدام کند.