فروشگاه اینترنتی تلسو تخصصی ترین مرکز فروش محصولات دیجیتال در شرق کشور با سابقه ای طولانی در زمینه توزیع و عرضه کالاهای دیجیتال در سال 98 به صورت رسمی فعالیت خود را در زمینه تجارت الکترونیک آغاز کرد و با حمایت و پشتیبانی شما همراهان و مشتریان عزیز توانسته است بهترین قیمت محصولات دیجیتال را در شرق کشور ارائه دهد. فروشگاه اینترنتی تلسو تابع قوانین جمهوری اسلامی ایران و قانون تجارت الکترونیک می باشد و با اطمینان می توانید اقدام به خرید از فروشگاه اینترنتی تلسو نمایید..

هزینه ارسال سفارشات:

هزینه ارسال سفارشات از طریق اداره پست طبق مصوبات و به روز می باشد و همچنین ارسال از طریق تیپاکس به صورت پس کرایه بوده و پس از تحویل کالا به خریدار، هزینه ارسال توسط شرکت تیپاکس محاسبه می گردد.

ضمانت بازگشت کالا:

رضایت از خرید و اطمینان از سلامت کالا همواره از اولویت ‏‌های تلسو به عنوان تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی مشهد بوده است، با وجود این ممکن است مشتریان محترم پس از خرید، با مسایلی روبرو شوند که درچنین مواردی خدماتی در چارچوب خدمات پس از فروش در نظر گرفته شده است. مشتریان فروشگاه اینترنتی تلسو برای تست فنی کالای خریداری شده تا 7 روز فرصت خواهند داشت و در صورتیکه کالای خریداری شده دارای ایراد فنی باشد، تلسو ، کالا را تعویض خواهد نمود. همچنین اینکه شرایط فوق، مختص کالایی است که وضعیت گارانتی کالا ( اصالت و سلامت فیزیکی ) باشد.

چنانچه موجودی آن کالا در فروشگاه تمام شده باشد، مشتریان دو انتخاب خواهند داشت:

اول: دریافت کالای مشابه به انتخاب خود

دوم: استرداد وجه

لازم به توضیح است که در هر صورت این پروسه حداکثر ظرف سه روز کاری انجام خواهد شد و فروشگاه اینترنتی تلسو هزینه ارسال کالای تعویض شده را نیز برعهده خواهد گرفت.

نکته : چنانچه اصالت و سلامت کالا توسط شرکت گارانتی تایید شده باشد، در صورت نقص فنی باید از طریق شرکت گارانتی پیگیری شود.

شروط لازم برای استرداد کالا:

مشتری قبل از 7 روز نسبت به ارسال درخواست خود اقدام نماید، عدم اعلام درخواست در مهلت 7 روزه به منزله عدم بروز ایراد فنی در مهلت 7 روزه تست می باشد.

ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی تلسو قرار بگیرد و این ایراد ناشی از استفاده ناصحیح از کالا خریداری شده یا مسائلی نظیر وارد شدن ضربه به دستگاه، نوسانات برق، آب خوردگی و یا سایر مشکلات عمدی نباشد.

جعبه اصلی کالا بدون آسیب دیدگی، پارگی و مخدوش شدن و به همراه متعلقات آن ارسال شود.

نکات قابل توجه :

1 – چنانچه ایراد فنی مورد تایید کارشناسان فروشگاه اینترنتی تلسو قرار نگیرد، هزینه ارسال کالا بر عهده مشتری خواهد بود.

2 – درصورتیکه کالا را به صورت حضوری تحویل بگیرید، شرایط 7 روز ضمانت کالا ملقی خواهد شد.

انصراف از خرید:

در صورتیکه مشتریان به هر دلیلی از خرید خود منصرف شده و کالای خریداری شده را از بسته بندی اولیه خارج ننموده باشند تا هفت روز فرصت خواهند که درخواست خود را به پشتیبانی اعلام نمایند.

نکات قابل توجه :

1 – طبق بند 3 ماده 5 هشدار برای مصرف کنندگان در سامانه نماد اعتماد الکترونیکی ، کالاهایی که قیمت آنها تابع نوسانات ارزی باشند شامل بند انصراف از خرید نمی باشند

2 – در صورت مرجوع شدن کالا بدون دلیل و طبق شرایط نماد اعتماد الکترونیکی هزینه ارسال کالا و برگشت کالا به عهده خریدار می باشد.

3 – درصورتی که به دلیل انصراف از خرید و پس از ثبت سفارش تا قبل از ارسال شدن خریدار از خرید خود منصرف شود (باتوجه به قوانین اتحادیه و نوسانات قیمت محصولات الکترونیک و عدم موجودی کالا برای خریداران دیگر) مبلغ 2 درصد از مبلغ کل سفارش و پس از ارسال کالا به خریدار، مبلغ 5 درصد از مبلغ کل سفارش کسر میگردد.

کالای بدون گارانتی:

آسودگی خاطر و رضایت مندی مشتریان همواره الویت‏‌ تلسو بوده است و در این راستا می کوشیم تا هر سفارش در شرایط مطلوب به دست مشتری برسد. از اینرو اکثر کالاها با گارانتی اصلی و معتبر عرضه می شود تنها بخشی از کالاها بدون گارانتی است که به منظور شفافیت بیشتر و حفظ حقوق مشتریان در انتخاب بهتر ، این کالا ها با عنوان اصالت و سلامت کالا مشخص شده اند.

کنسلی خرید توسط فروشگاه:

هدف فروشگاه تلسو تحویل کالا، با قیمت و شرایط مناسب به دست مشتریان عزیز است ، متاسفانه در موارد معدودی امکان تحویل کالای مورد نظر مقدور نیست که پیشاپیش در این گونه موارد از مشتریان عزیز عذر خواهی میکنیم.

موارد کنسلی خرید :

کالاهای موجود در فروشگاه اینترنتی تلسو دارای تامین کنندگان متفاوتی می باشند که در اکثر موارد طبق تعهدات عمل کرده و روند خرید و ارسال کالا بدون مشکل انجام می شود. اما در موارد بسیار کمی تامین کنندگان به دلایل مختلف قادر به تامین کالا نیستند .که در این شرایط متاسفانه خرید مورد نظر کنسل می شود

قیمت گذاری کالای دیجیتال به دلیل وابستگی شدید به قیمت ارز به صورت ساعتی و در روز چندین بار انجام می شود. همین قیمت گذاری مداوم در برخی موارد بسیار معدود باعث اشتباه تایپی در قیمت گذاری شده که متاسفانه منجر به کنسلی خرید می گردد

مبلغ سفارش کنسل شده نهایتا تا یک روز کاری پس از خرید به حساب خریدار باز گردانده می شود.

پرداخت آنلاین:

چنانچه نیاز به پرداخت مابه التفاوت وجه کالا ، یا تغییر شرایط ارسال رایگان به ارسال پیشتازداشتید، می توانید به قسمت پرداخت آنلاین مراجعه کنید و اقدام به پرداخت کنید.